קרדיט לתמונה: צילום ישראל כהן

מטבח מעוצב יכול להיות פשוט ונקי, או להיות עשיר בפרטים ודרמטי, אבל הוא תמיד צריך להיות מקום שמעורר בכם השראה, שעושה לכם חשק להיכנס ולבשל או להיפגש עם המשפחה והוא חייב להיות מקום פונקציונלי.

אז איך מפצחים את הקוד ליצירת מטבחים שהם גם מעוצבים, גם יוקרתיים וגם מתאימים לכל הצרכים שלכם באופן מדויק – עכשיו ובעתיד?

 

מטבחי יוקרה מעוצבים בשלל סגנונות

מטבח מעוצב הוא תוצר של עבודה מיומנת – של בעלי מלאכה אמנים שמתכננים ומעצבים, מייצרים ומתקינים את כל החלקים שיוצרים את השלם.

הוא יכול להיות בעיצוב מודרני או מסורתי, בכל פלטת צבעים שאתם אוהבים, והוא צריך להיות מצויד בפרזול איכותי, ארונות מעוצבים היטב, משטחי עבודה משובחים, מכשירי חשמל חדשניים ופריסה נוחה ומזמינה, שהופכת את הבישול והניקיון למשימות נעימות.

 

אפשר ליצור מטבחי יוקרה בכל סגנון עיצוב שאתם מתחברים אליו.

לכן סגנון העיצוב לא ממש מגדיר מהו מטבח מעוצב, או מטבח יוקרתי, אלא פשוט משקף את הטעם האישי של בעליו, תוך שהוא משתלב בהרמוניה עם סגנון העיצוב השולט בבית.

 

מטבחים מעוצבים ושימושיים

הקפדה על עיצוב מרהיב, מזמין ונעים לעין היא מאסט כאשר מדובר על מטבחי יוקרה. עם זאת, מטבח מעוצב היטב חייב להיות גם שימושי.

לכן, כאשר מתכננים מטבחי יוקרה מתייחסים בראש ובראשונה לסגנון החיים ולצרכים שלכם  בהווה ובעתיד.

למשל אם אתם אוהבים לארח ולהכין ארוחות גדולות, אפילו אם אתם פשוט אוהבים שהמשפחה יושבת לצדכם במטבח כשאתם מבשלים – כדאי לצייד את המטבח בפינות ישיבה מתאימות.

 

חומרי גלם משרתים את המטרה

חומרי הגלם הנכונים משרתים את שתי המטרות העיקריות בעיצוב מטבחים – יצירת סגנון אלגנטי ואיכותי לצד עמידות לטווח ארוך.

כשאתם בוחרים חומרי גלם עמידים ואיכותיים בעיבוד משובח, אתם מקבלים מטבח במראה מרהיב, עם משטחי עבודה, ארונות וריצוף שיכולים לשרת אתכם לשנים רבות מבלי להישחק וגם קלים יותר לתחזוקה וניקיון.

 

אחסון מטבח בהתאמה אישית

ארונות בהתאמה אישית הם עוד מאפיין חשוב של מטבחי יוקרה מעוצבים ארונות עשויים באיכות גבוהה בידי בעלי מלאכה מנוסים מותאמים אישית לצרכים שלכם כיום ולצרכים שאולי יהיו לכם בעתיד – בין אם אתם מתכננים להרחיב את המשפחה, לשלוח ילדים גדולים לאוניברסיטה, או לצאת לפנסיה.

פתרונות אחסון בהתאמה אישית למטבח הם ייחודיים, כי הם מותאמים אישית לסגנון שאתם רוצים ליצור, לחומרי הגלם שבחרתם וגם לפריסת המטבח הייחודית שלכם.

 

גם מזווה רחב ונוח הוא סימן היכר חשוב של מטבחי יוקרה, כאשר הוא משמש מקום אחסון בלעדי למגוון מוצרי מזון יבשים, כלי מטבח ועוד.

הוא מאפשר לכם לא רק ניצול אופטימלי ונוח של חלל אחסון גדול ומרווח, אלא גם עוזר לכם לשמור על מטבח במראה מינימליסטי, נקי ומסודר.

 

משטחי עבודה עמידים ויפים

משטחי אבן,עץ ושיש מרהיבים ביופיים מוסיפים אלגנטיות למטבחים מעוצבים, לצד עמידות ארוכת טווח ונוחות חיונית.

הם גם משחקים תפקיד קריטי בעיצוב המטבח כאשר ניתן להתאים אותם לחיפוי הקירות ואפילו לריצוף… הכל בהתאם לסגנון העיצוב שאתם מחפשים.

הדבר נכון גם לבחירת הריצוף הנכון, עיצוב תאורה בהירה ונעימה, פריסת המטבח המתאימה ביותר לחלל ולצרכים שלכם ועוד.

 

כאשר מתייחסים במידה שווה לרמת הפונקציונלית של המטבח לצד עיצוב מוקפד ועמיד – מקבלים מטבח יוקרה אידיאלי, מותאם אישית כמו כפפה ליד.

מקום שהוא גם מפלט יצירתי, גם חלל פונקציונלי לבישול וגם מתאים לאירוח.

 

אניס מטבחים עומדים בחזית ענף מטבחי היוקרה בישראל ומציעים עיצובי מטבחים בעיצובים דרמטיים וייחודיים. בעזרת צוות של מעצבי עילית ובעלי מלאכה אמנים, אנחנו תופרים לכם מטבח מותאם אישית ומפנק – כמו כפפה מלטפת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *