קרדיט לתמונה: Shutterstock

עמק המעיינות הוא אחד האזורים היפים ביותר בארץ. פנטהאוז רפאל בבית שאן משקיף אל הטבע המרשים, מאובזר בסטנדרטים גבוהים במיוחד ומותאם גם לציבור שומרי המצוות. מוזמנים להכיר את המקום האידיאלי לחופשה הבאה שלכם

רף הציפיות שלנו מחופשה בארץ הופך משנה לשנה לגבוה יותר ויותר. כשמדובר על נופש משפחתי או של קבוצת חברים, חשוב במיוחד לבחור את המקום האידיאלי, וכך להבטיח חוויה שתיזכר לטובה עוד שנים רבות. פנטהאוז מפואר במרחק 5 דקות נסיעה מנחל עין חרוד, 20 דקות מהכנרת ובקרבת אתרים יפהפיים רבים אחרים הוא באופן טבעי לוקיישן מושלם לחופשה בכל ימות השנה – ולכן גם לכם כדאי להכיר את פנטהאוז רפאל נופש בבית שאן.

מרפסת ענקית עם נוף מרחיב נשימה

בתכנון הפנטהאוז ועיצובו הושקעו מחשבה רבה, תשומת לב לכל פרט ופרט וגם לא מעט כסף. התוצאה ניכרת בכל פינה, וגולת הכותרת היא המרפסת רחבת הידיים – 35 מ"ר! – שמשקיפה אל הרי גלעד המרשימים. במרפסת ישנה פרגולה שמאפשרת לבלות גם בימי הקיץ החמים בלי חשש, פינת ישיבה מפנקת ואופציה לברביקיו (לא בשבת). בנוסף לנוף המיוחד, האוויר הצח במרפסת והשקט שעוטף את הפנטהאוז תורמים גם הם לרגעי הקסם שתחוו – רגעים שיגרמו לכם לרצות לחזור למקום שוב עוד לפני שנגמרה החופשה הנוכחית.

מפרט מרשים במיוחד

המפרט של פנטהאוז רפאל – שמתאים לקבוצות של עד 12 אורחים – כולל גם 3 חדרי שינה עם מזגן וטלוויזיה בכל אחד מהם, פינת אוכל מהודרת, חדר רחצה מטופח ומתוחזק היטב, מטבח עם כל מה שצריך כדי שהחופשה תצטיין גם בהיבט הקולינרי (תנור אפייה, מיקרוגל, מכונת אספרסו, כיריים חשמליות ועוד), סלון עם מסך ענק, חצר עם פינות ישיבה ועמדת מנגל, מחסן לשמירת כל הציוד כדי שלא יתפוס מקום בפנטהאוז עצמו ו-Wi-Fi.

עיצוב הפנים מודרני וחמים, וכאמור מותאם גם לציבור הדתי עם פלטת שבת, מיטה יהודית ומיחם לשבת. במרחק 2 דקות הליכה מהפנטהאוז שוכן בית כנסת. עוד בקרבת מקום: סופרמרקט וגם מרכזי קניות, וכמובן מגוון רחב של אטרקציות בחיק הטבע.

קרבה למקומות היפים ביותר בארץ

חופשה בפנטהאוז רפאל היא נקודת מוצא מצוינת לטיולים בעמק המעיינות ואזור הכנרת. בין האטרקציות העיקריות שכדאי לבקר בהן: פארק המעיינות (קבוצה של מעיינות ופלגים עם המון ירוק ושמחת חיים), נחל עין חרוד, גן השלושה (הסחנה), פארק נהריים, המפלים הלבנים (פלג קסום שמבוסס על מתקן הידרו-אלקטרי קטן במרחק 10 דקות נסיעה מהפנטהאוז), הגן הלאומי בית שאן (אתר ארכיאולוגי מרתק שכולל גם מופע אורקולי), נהר הירדן ועוד.

מכל היופי שמציע האזור אפשר ליהנות גם בטיולי טרקטורונים או ג'יפים וגם בטיולים רגליים בשלל דרגות קושי – בכל מקרה ההנאה מובטחת, ובסוף היום תוכלו לחזור לפנטהאוז המפנק להשלמת החוויה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *