מבלי לשים לב אנחנו פסיעה מערב חג הפסח, הידוע בשולחן הסדר המפואר שעורכים לכבודו ולכבוד בני משפחתנו. ואפשר להתחיל להתכונן … צוות המומחים של רשת זגה- פינות אוכל. רכזו מספר טיפים ועצות ששווה לאמץ. המבטיחים חווית אירוח נעימה וחגיגית.

 

 פונקציונאליות – זה שם המשחק היום.

הבניה של הבתים החדשים ברובם חללים קטנים וגם החלל הציבורי מקבל מקום מוגבל. לשם כך פינות האוכל מציעות כיום פתרונות אירוח מולטי פונקציונליים עם פטנטים יצירתיים. אחד הפטנטים של רשת זגה: קונסולה נפתחת – שולחן קונספט אורבני. המעוצב כשידה מלבנית שאינה תופסת מקום רב.

ולכן הוא מתאים גם לדירות קטנות. העיצוב הנקי של השולחן משתלב היטב עם כל סגנון עיצוב. ביום יום השולחן יכול לשמש שולחן עבודה. וכשמגיעים אורחים – אפשר להתאימו בקלות לפינת אוכל לאירוח. הרחבות מאוחסנות בגב הקונסולה.

 

אם המזל אתכם

ויש לכם חדר שצמוד למרפסת חיצונית (קטנה ככול שתהיה) נסו למקם בחדר הזה את פינת האוכל הקטנה תוך שימוש בשולחן אוכל עגול. כמו שולחן פירנצה שקוטרו רק 120 ס"מ. ואם אפשר  – תמקמו את השולחן כמה שיותר קרוב למרפסת. התקנת דלתות שנכנסות לתוך הקיר. או דלתות שנפתחות כלפי חוץ. יוצרת חיבור נפלא בין הפנים אל החוץ. מה ש"מגדיל" ומרווח את החלל הפנימי. ובינינו, מה יותר טוב מלאכול ארוחת בוקר כשהמבט מופנה לכיוון השמיים?

אם במרפסת או בגינה יש מקום לשים רהיטי חוץ. נסו להתאים בין המראה והגוון של פינת האוכל או של הרהיטים בסלון לבין המראה והגוון של רהיטי החוץ. התאמת הגוון והמראה יוצרת תחושה של המשכיות ואשליה של מרחב.

 

ניחוח של קפה :

כחושבים על אירוח. אנחנו חושבים בעיקר על חוש הטעם. אבל גם לחוש הריח יש תפקיד חשוב בהצלחת האירוע. ריחות טובים יכולים לשפר את מצב הרוח. לגרום להיזכר באירועים משמחים שנשכחו לפני שנים רבות. וגם לייצר אווירה נעימה. נרות ריחניים על שולחן האוכל. מייצרים אווירה אינטימית ורומנטית. ומנטרלים את ריחות הבישול הכבדים שלפעמים יכולים להפריע לחלק מהאורחים.

מלבד הריחות המוכרים לכולנו כמו וניל. לבנדר או יסמין. אפשר למצוא היום גם נרות שמפיצים ריח של נענע. מליחות של ים. ואפילו ניחוח של קפה.

 

צבעוניות רכה:

הצבעוניות של הרהיטים 'תתרכך' מאוד עם נטייה בולטת לגוונים הבהירים של בז'. אפור וכחולים בהירים. זהו התחליף האידיאלי ללבן או לצהוב הבוהק שאומנם מאירים את הבית. אבל יכולים להרגיז במהלך שהות ממושכת בין הכתלים. גוון האפור בהיר דמוי בטון. ימשיך ללוות אותנו גם ב- 2022. והוא משתלב נהדר כפלטה של שולחן אוכל שצמוד לקיר שצבוע בגוון בהיר.

 

לגדל עציצים:

הסיבות לגדל עציצים בבית הן רבות. בנוסף ליופיים. העציצים מוסיפים בריאות ושלווה לכל חדר בבית. אתם בהחלט מוזמנים להניח עציץ או שניים על שולחן האוכל. אך מומלץ לבחור בעציצים ביתיים שפורחים כל השנה. ושאינם זקוקים לשמש ישירה (אלא אם פינת האוכל שלכם נמצאת בסמוך לוויטרינות זכוכית גדולות). אם אתם מתכננים להשאיר את העציצים כקישוט. גם בזמן הארוחות. חשוב שתבחרו בעציצים נמוכים שאינם תופסים מקום רב. ואינם משירים עלים בתכיפות גבוהה.

 

מראה-מראה שעל הקיר:

אם פינת האוכל שלכם נמצאת בחלל קטן או חשוך. מראה שתלויה על הקיר הסמוך לפינת האוכל יכולה ליצור אשליה של חלל גדול יותר. אם תתלו את המראה מול החלון או מול גוף תאורה. בזכות החזר האור – פינת האוכל שלכם תהיה מוארת במיוחד. מומלץ להתאים את הסגנון של המראה לסגנון העיצוב של פינת האוכל. מראות בעיצוב מינימליסטי יתאימו לשולחנות אוכל מודרניים ומינימליסטים. ואילו מראות עם מסגרות גדולות ועבות יתאימו לשולחנות מעץ מלא בעלי נוכחות מרשימה.

 

הטיפים נכתבו על ידי צוות העיצוב של רשת זגה פינות אוכל.

 

את פינות האוכל ניתן להשיג בסניפי הרשת ברחבי הארץ, ובאתר האונליין. לכניסה לחץ כאן

אירוח חג הפסח
שולחן פינת אוכל ספארי 6370שח במקום 10990 שח זגה פינות אוכל צילום סטודיו גולן

 

 

אירוח חג הפסח
פינת אוכל אטלנטה 6845שח במקום 13690שח כסא אניס 830 שח במקום 1390שח זגה פינות אוכל צילום סטודיו גולן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *