הוולודרום הלאומי ע"ש סילבן אדמס, ועם נותנת חסות ראשית חדשה: קבוצת הפניקס  היריד יתקיים במהדורה פיזית מלאה, בתאריכים 21-26 באוקטובר 2021  

צבע טרי, יריד האמנות והעיצוב, המתקיים בשיתוף עיריית תל- אביב – יפו, חוזר למהדורה פיזית מלאה, ובמסורת השקת  מבנים חדשים בעיר תל- אביב – יפו

יתארח בוולודרום הלאומי ע"ש סילבן אדמס. במסגרת זו. מצטרף לתומכי היריד איש  העסקים והפילנטרופ סילבן אדמס. וכמוהו גם נותנת חסות ראשית חדשה – קבוצת הפניקס.  

לאחר שבשנת 2020 התקיים היריד במהדורת אונליין מיוחדת, כעת מתוכנן היריד לחזור למתכונת פיזית מלאה. תערוכות  היריד והתצוגות יתפרשו בכל רחבי המבנה החדש והמתקדם של הוולודרום. בזירה המוקפת מסלול אופניים ובמדשאות  הנרחבות. ויחשפו את המבנה המרהיב לקהל הרחב לראשונה. היריד הפיזי מתקיים ב מרחב פתוח, מאוורר ו בטוח. 

עם חזרתו במהדורה פיזית מלאה, יריד צבע טרי גאה להכריז על נותנת חסות ראשית חדשה – קבוצת הפניקס. היריד מברך על  התייצבות קבוצת הפניקס לצידו ובראש תומכיו, כאות ל מחויבותה לתמיכה בקהילה היצירתית של ישראל.  

צבע טרי הוא אירוע האמנות השנתי הגדול והמשפיע ביותר בישראל, עם יותר מ- 30,000 מבקרים בכל שנה.

היריד מציג עבודות  של אמנים ומעצבים ישראלים. בהם יוצרות ויוצרים צעירים בראשית דרכם לצד אמנים מצליחים המיוצגים בגלריות מובילות.  במסגרת היריד מתקיימים גם פרויקטים אמנותיים למען הקהילה. מיצבים ומיצגים. בדומה למסורת העבר. חוזר צבע טרי להשיק  מתחמים חדשים ומפתיעים בתל- אביב- יפו טרם חנוכתם. והשנה יחנוך את הוולודרום הלאומי ע"ש סילבן אדמס  

העיר תל- אביב- יפו. מרכז של תרבות יצירה והשראה, היא הזירה המתבקשת לקיומו של יריד האמנות צבע טרי. ב- 12 השנים בהן  נערך בשיתוף הפעולה עם העירייה. היטיב צבע טרי לבסס קשרי גומלין בין אמנות לאנשים. לעיר ולחברה. קיומו של היריד בוולודרום היא הזדמנות נוספת של היריד להאיר את פניהם של אתרים ומוסדות שונים בעיר. ולחשוף את יופיים האמנותי. כאשר  הם "מוצאים מהקשרם" הפונקציונלי. ומארחים בחלליהם יצירות אמנות.  

קבוצת הפניקס, קבוצת הביטוח. ההשקעות והפיננסים. חברה ליריד צבע טרי כחלק מהפעילות החברתית של הקבוצה.  התומכת בתרבות הישראלית. והמחויבות לעודד אמנים צעירים ישראלים בראשית דרכם.לצמוח ולהתפתח.

קבוצת הפניקס מחזיקה עד היום בבעלותה את אוסף האמנות הישראלית הפרטי הגדול בישראל. שאסף יוסף חכמי. הבעלים  והמנכ"ל של הפניקס עד לשנות התשעים. האוסף אשר הוצג במוזיאון תל- אביב לאמנות. כולל למעלה מאלף יצירות: ציור,  פיסול, וידיאו ומיצבים.  

אוסף הפניקס נחשב לאוסף האמנות הישראלית החשוב ביותר מחוץ למוזיאונים. בין האמנים המיוצגים בו: ראובן רובין.  מרדכי ארדון. יחזקאל שטרייכמן. לאה ניקל. יוסף זריצקי. מנשה קדישמן. רפי לביא ויאיר גרבוז.  

תמר סולל ציק, מנהלת התקשורת השיווקית של קבוצת הפניקס:

"קבוצת הפניקס חרטה על דגלה את המחויבות לעידוד  מצוינות ויצירתיות. זאת בהתאם לרוח המותג "עם המבט קדימה". כחברה ישראלית ששורשיה משתלבים בעולם האמנות  המקומי. היה זה אך טבעי שנחבור לגוף חשוב כמו יריד צבע טרי ואנו מתרגשים לתמוך במסע לחיזוק קהילת האמנים הצעירים  ולחיבור בין העולמות".  

מר סילבן אדמס רואה ביריד צבע טרי, אירוע האמנות המוביל בישראל, אירוע תרבות אשר יתרום לחיזוק מעמדה החיובי של  מדינת ישראל בעולם, כמדינה שוחרת תרבות ואמנות, המעודדת אמנים צעירים ותורמת להתפתחותם. הוולודרום הלאומי ע"ש  סילבן אדמס הינו מיקום אופטימלי ומרגש לקיום היריד השנה ולחיבור בין עולמות האמנות, התרבות והספורט.  

יריד צבע טרי, מייסודן ובניהולן של שרון טילינגר ויפעת גוריון, הוא אירוע האמנות השנתי הגדול והמשפיע ביותר בישראל.  למעלה מעשור שנים, מפגיש היריד בין הקהל הרחב לבין אמנים מצליחים, אמנים מבטיחים, מעצבים חדשניים ורעיונות  מפתיעים, ומאפשר רכישת עבודות של מיטב היוצרות והיוצרים בני זמננו. כל זאת מתוך מטרה לתמוך בעולם התרבות  הישראלי ולעודד את האמנות המקומית. 

 

יריד צבע טרי לאמנות ולעיצוב
צילום – PIXABAY

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *