תחום עיצוב פנים למשרד תפס תאוצה בשנים האחרונות. מקום עבודה אסתטי יעניק לך שקט נפשי וסדר בראש וללקוח יעניק תחושה של מקצועיות ורצינות. כל מה שרציתם לדעת על עיצוב פנים משרדי בהמשך הכתבה.

עיצוב פנים משרדי – 5 טיפים מקוריים ומיוחדים לעיצוב ברמה הכי גבוהה כמו שרצית

  1. יש להתייחס לתהליך עיצוב המשרד כמו לתהליך עיצוב הבית.

    כשמעצבים דירה השאיפה בסוף היא להגיע לתוצר הסופי שמותאם אישית לסגנון שלך ולסטייל שלך ולכן, מושקעת המון מחשבה מעבר על מנת לעבור את תהליך התכנון והעיצוב הראשוני בהצלחה. המשרד שלך הוא כמו הבית השני שלך. חלק גדול מהאנשים מבלים יותר זמן במשרד מאשר בבית ולכן, זו סיבה מספיק טובה להתייחס לעיצוב המשרד כמו שאתה מתייחס לעיצוב הבית. מעבר לכך, המשרד שלך הוא הרושם הראשוני שאנשים מקבלים עלייך. אם המשרד יראה מוזנח ולא אסתטי, לקוחות עלולים לפרש זאת כחוסר מקצועיות והזנחה ובמקום לבחור בך עלולים לבחור במתחרים.

  2. צור אווירה של נוחות במשרד. 

    כאמור, עם השעות שרוב האנשים משקיעים בעבודה, יצירת סביבה נוחה כמו בית היא דבר שיש לקחת בחשבון. מעבר לנוחות האישית שלך, לקוחות שמגיעים צריכים לקבל תחושה שכייף ונוח לבוא למשרד ולהשאיר בהם את הרצון לחזור אליו שוב כי בסופו של דבר רושם ראשוני הוא מה שבונה את התדמית שלך. כדי לקיים זאת, יש לבחור ריהוט מתאים בין אם מדובר בכיסא משרדי מרופד ונוח לישיבה ובין אם מדובר בכורסה נוחה או ספה. חשוב לציין שבמידה ואתה מעסיק עובדים, יש לדאוג לנוחיותם על מנת לשפר את תפוקת העבודה השוטפת שלך.

  3. שים לב לתאורה של המשרד !
    מלבד הריהוט, יש לשים דגש גם על התאורה. התאורה משחקת תפקיד חשוב ביצירת תחושת נוחות במשרד. אורות בהירים ולבנים עוזרים לדמות אור יום. ולהשאיר אותנו ערניים וממוקדים. תאורה לא נכונה יכולה להשפיע על הפרודוקטיביות. הבריאות. מצב הרוח. הרווחה. והדיכאון. ולכן יש לשים לב טוב איזה תאורה הכי כדאי להתקין. כדי להשרות אווירה נוחה במשרד. 
  4. צור מרחב מנוחה לעובדים.

    יש לדאוג למקום מנוחה נוח לעובדים. עם הפרדה ברורה ממקום העבודה האישי. כל זאת, על מנת לתת לעובד את ההרגשה שמעבר לעבודה שנעשית בפועל, דואגים גם לרווחתו ונוחיותו האישית שלא פחות חשובה. היתרון הגדול במקום מנוחה לעובדים הוא לספק להם מקום "לברוח" אליו לפעמים כשקצת קשה מה שיגרום לשיתוף פעולה בין העובדים ושמירה על תחושת הרוגע במשרד.

  5. לא להגזים בריהוט. לדאוג להשאיר שטחים פתוחים במשרד. 

    עיצוב משרדי צריך לשקף אסתטיקה ומקצועיות ולכן, אין להעמיס יותר מידי רהיטים במשרד על מנת לא להפוך אותו לחשוך ואטום. שימוש בריהוט הוא חיובי והכרחי אך בגבול הטעם הטוב. אם תעצב את המשרד בצורה כזאת שיהיו יותר מידי רהיטים, הוא עלול לאבד את האופי שלו ולהפוך למשרד סתמי.

    5 טיפים מקוריים ומיוחדים לעיצוב פנים משרדי ברמה הכי גבוהה כמו שתמיד רצית! 
    5 טיפים מקוריים ומיוחדים לעיצוב פנים משרדי ברמה הכי גבוהה כמו שתמיד רצית! צילום: pixabay

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *