קרדיט לתמונות PIXABAY

כשמחפשים דירות למכירה בקריות או בכל מקום אחר, לא רבים שמים לב לפוטנציאל העיצובי הטמון בדירה. לרוב, הגורם המשמעותי ביותר המעניין את הרוכשים הפוטנציאליים המעוניינים למצוא דירות למכירה בקריות, הוא המיקם של הנכס, הגודל שלו ומידת השקעה הנדרשת על מנת להתאים אותו לצרכים ולהעדפות של הרוכשים. עם זאת, ההמלצה שלנו בשורות הבאות היא לבדוק גם את האפשרויות הגלומות בנכס מבחינה עיצובית. בנוסף, נביא כאן גם כמה טיפים לעיצוב הדירה החדשה, שלא דורשים השקעה משמעותית ודורשים בעיקר דמיון ומחשבה מחוץ לקופסה. מהם הדברים החשובים באמת שעליהם יש להקפיד כשקונים בית מגורים חדש? על מה בעצם מדברים, כשעושים שימוש במושג עיצוב הבית? איך מזהים את הפוטנציאל של הנכס מבחינת אפשרויות העיצוב? להלן כל התשובות.

על מה צריך להקפיד בבחירת דירות למכירה בקריות או בכלל

כשבאים לבחור בית מגורים חדש, חשוב להקפיד לבדוק כמה מרכיבים משמעותיים:

  1. הון זמין לרכישת הנכס: בתחילת העשור השני של המאה הנוכחית, פרסם בנק ישראל סדרת הנחיות בנושא הלוואות לרכישת נדל"ן, בדגש על בתי מגורים. על פי ההנחיות, לא ניתן לקבל הלוואה על מלוא ערך הרכישה, ויש צורך להביא רבע מההון הנדרש במזומן. ככל שערך הנכסים עולה, כך ההון העצמי הנדרש הוא גבוה יותר.
  2. הכנסות: גובה ההכנסה החודשית של הלווים חשוב, כיוון שעל פיו נקבעת למעשה יכולת ההחזר. גם בנושא השה יש הניחות ברורות של בנק ישראל,, המגבילות את ההחזר לסך של 40% מההכנסה החודשית לכל היותר.
  3. תקינות הנכס: אחד הדברים שחשוב לבדוק בצורה יסודית הוא התקינות של הנכס והאפשרות לגור בו מייד אחרי הרכישה. לצורך כל יש לבצע בדק בית, שיאפשר לגלות את כל הבעיות בנכס. בדקק הבית גם יאפשר להעריך את ההוצאה הנדרשת על מנת להפוך את הנכס לראוי למגורים.

כשמדברים על עיצוב דירות למכירה בקריות מה הכוונה בעצם

כאשר מדברים על עיצוב דירות למכירה בקריות או בכל מקום אחר, מדברים בעצם על הדרך שבה ניתן לייצר את ההרגשה ואת האווירה המתאימה, שתהפוך את המגורים בנכס לנוחים ומעניינים יותר.

בדרך כלל, מי שמעוניין לייצר אווירה נכונה בבית, כדאי שיתייעץ עם מעצב מיומן. המעצב יוכל לעשות את כל ההתאמות ולייצר את האווירה והמראה, באמצעים זמינים ובאופן שקל מאד ליישם אותו.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *