קרדיט תמונה PIXABAY

כשאנחנו ניגשים לבנות מטבח חדש, בין אם זה במבנה שנמצא בתהליכי בנייה ובין אם זה במבנה שנמצא בתהליכי שיפוץ, ישנם פרטים שונים שעלינו לקחת בחשבון ולחשב, בשביל שנוכל לייצר תהליך עבודה נכון ומדויק, מבלי שנצטרך לבצע שינויים ושיפורים בהמשך.

בין היתר, אנחנו צריכים לדעת כיצד נרצה לתכנן ולעצב את המטבח, איך נרצה למקם אותו, באיזה סדר גודל הוא יהיה, מאילו חומרים נרצה לבנות אותו, ואיך תהיה החלוקה שלו מבחינת ארונות, מגירות, משטחי עבודה וכדומה.

אחד הדברים שאנחנו צריכים לקחת בחשבון בתכנון ובנייה של מטבח, הוא כל מה שקשור לשיש אותו נרצה להתקין. עלינו להחליט באיזה שיש להשתמש, כיצד נתקין אותו ואיך הוא ישתלב במטבח שלנו. בשביל שנוכל לקבל החלטה בצורה נכונה, עלינו לבחון בין היתר, מה יהיה גודל השטח שיכוסה בשיש. לשם כך, עלינו לבצע מדידת שיש בצורה נכונה ואמינה.

מה זאת אומרת למדוד שיש?

כל חלק בתכנון של בנייה ועיצוב המטבח, חייב להיות מגובה בנתונים אמינים ואמיתיים של מדידות. למשל, אנחנו צריכים לדעת מה גודל השטח עליו נוכל להתקין את הארונות והמגירות, מה העומק שלהם, באיזו נקודה אנחנו יכולים להתקין מדפים, מה גודל השטח שעומד לרשותנו בשביל להציב מקרר, מדיח כלים או כל מוצר חשמלי אחר.

לכן, כחלק מתהליך התכנון והבנייה, צריך גם למדוד את אזור השיש, בשביל לדעת באיזה סדר גודל של חומר צריך להשתמש. המטרות של המדידה הן: ראשית, למנוע מצב בו אנחנו נקנה יותר חומר ממה שאנחנו צריכים באופן קיצוני. שנית, שלא יווצר מצב של חוסר, קרי, שאנחנו נתקין את השיש ונגלה שיש אזורים שאינם מכוסים. שלישית, על מנת לייצר תהליך עבודה נכון בו כל החלקים מתכנסים ביחד. אם אנחנו לא נמדוד את האזור בצורה נכונה ולא נספק תוצאות אמינות, אזי שלא נוכל לחבר את כל החלקים ביחד.

חשוב להדגיש, כל הנתונים שאנחנו מקבלים בתהליך המדידה אמורים להתחבר ביחד, באופן כזה שכל בעלי המקצוע ידעו בדיוק מה הם הנתונים ואיך הם אמורים לעבוד איתם. אם אחד מבעלי המקצוע איננו מקבל את הנתונים המדויקים, זה יכול לייצר אי סדר בחלק שלו בעבודה וכמובן תגובת שרשרת שתגרום נזק לכל תהליך העבודה.

איך מודדים שיש בצורה נכונה

בניגוד לעבר, אזי שהיום מדידת שיש מתבצעת בצורה מאוד פשוטה. כל מה שאנחנו צריכים לעשות זה להזמין מומחים במדידות באמצעות לייזר. הם מספקים את השירות עבור הלקוח שמזמין אותם וכן עבור בעל המקצוע שמבצע עבורו את העבודה.

המדידות מתבצעות באמצעות מכשיר לייזר מיוחד אשר מאפשר מדידה מאזור אחד לאזור שני, ללא שום בעיה, באופן כזה, שמספק תוצאות אמינות ומדויקות. המדידה מתבצעת גם בצורה הרבה יותר פשוטה מאשר בשיטות הישנות שהיו מקובלות.

התהליך מתבצע, מבלי שיש צורך שהלקוח או בעל המקצוע עצמו יהיו במקום. המודדים מקבלים את כל המידע הרלוונטי עבורם, מגיעים לאתר, מבצעים את המדידות, מכניסים את הנתונים למחשב ושולחים בקובץ את כל מה שנדרש ללקוח ולבעל המקצוע הרלוונטי. בהתאם הם יחליטו כיצד להתנהל עם הנתונים, קרי איזה שטח שיש לקנות, איך להתקין אותו ועוד. אם יהיה צורך בנתונים נוספים, תמיד אפשר להזמין את המודדים להמשך תהליך העבודה במקום.

תהליך העבודה נעשה בצורה מאוד פשוטה ונוחה, מבלי ללכלך או לייצר אי סדר. התהליך נעשה גם תוך זמן קצר, באופן כזה שיכול לאפשר ללקוח ולבעלי המקצוע השונים להתקדם בתהליך העבודה כפי שהם רוצים. בדרך כלל, המדידות מתבצעות תוך 48 שעות מרגע הזמנת השירות, זאת על מנת שהלקוח יוכל להתקדם הלאה מבלי שייגרם נזק ללוח הזמנים של תהליך העבודה.

כאמור, בסיום התהליך, מקבלים הלקוח ובעל המקצוע הרלוונטי את כל הנתונים באופן מדויק, מפורטים. המדידות מתבצעות מספר פעמים בשביל לוודא שאין טעויות, שכן טעות במדידה, כפי שציינו, יכולה לייצר בעיה גם בתהליך העבודה וגם לעלות הרבה מאוד כסף ללקוח.

כיצד חברת פורת מדידות יכולה לעזור לנו?

בשביל לבצע מדידות שיש למטבח בצורה נכונה, עלינו להזמין אנשי מקצוע עם ניסיון, ידע ומכשור מתאים. בדיוק לשם כך, אנחנו נרצה להזמין את חברת פורת מדידות.

מדובר בחברה מנוסה ומקצועית במתן שירותי מדידות לבעלי נכסים ובעלי מקצוע בתחומים שונים. החברה מבצעת מדידות של שיש למטבח, אך גם מדידות עץ, אבן, זכוכית ועוד. כל המדידות מתבצעות באמצעות מכשור מקצועי ומתקדם המאפשר לקבל תוצאות ברמה הגבוהה ביותר ובאופן אמין.

בסיום תהליך העבודה, מקבלים מזמיני השירות מצוות החברה, קבצים עם כל הנתונים הרלוונטיים עבורם, כולל תמונות מהמקום. הצוות גם עומד לרשות הלקוחות בשביל לספק הסברים על עבודתם ועל הנתונים שהתקבלו, וכן תשובות מקצועיות לשאלות שעלולות לצוץ בעת תהליך העבודה או אחריו.

החברה מבצעת עבודות מדידת שיש למטבחים בשלל מבנים, הן במגזר הפרטי והן במגזר העסקי והציבורי.

המאמר באדיבות אריאל בריל – שיווק באינטרנט לעסקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *