קרדיט לתמונה Freepik

הרבה מלקוחותינו שואלים אותנו רבות האם לבצע הדברה לפני הצבת הפרקט או לאחר אנחנו מתקינים את הפרקט , כעט יחד עם חברת אילנית הדברות אנחנו נענה על כל השאלות הרלוונטיות לנושא האם להדביר את הבית לפני ההתקנה ? איזה מזיקים יכולים להופיע בדירה חדשה ? האם ההדברה פוגעת בפרקטים ? האם צריך חומר מיוחד ? ואילו הנחיות לתת למדביר לפני שמגיע ? המשיכו איתנו

איך פועלת ההדברה על פרקט ?

כאשר אתם תהיו בשלבים האחרונים של השיפוץ סביר להניח שתתקלו בשאלה האם צריך להזמין מדביר או לא ? חלק יעדיפו להזמין כדי לא להיפגש עם חרקים בחודשי הקיץ וחלק יעדיפו להזמין מדביר רק לאחר שיראו כמה ג'וקים מטיילים בבית .
פעולת ההדברה אינה מרחיקה חרקים מהדירה , תפקיד ההדברה הוא להרוג כל חרק שמחליט להיכנס אליכם הביתה .
חומר ההדברה לאחר שמתייבש ונספג בפרקט פועל למשך זמן רב ופוגע בחרקים במערכת העצבים שלהם , לדוגמא בהדברה לתיקנים , אם ג'וק יחליט להיכנס אליכם לדירה לאחר שיגע ברצפה הוא ימות תוך 5 דקות .

מתי מומלץ לבצע הדברה על הפרקט או לפני ?

חומר ההדברה הוא רעלן מגע , התיקן צריך לגעת בחומר כדי שמערכת החיסונית שלו תיפגע והוא ימות ולכן עדיף לבצע את ההדברה אחרי שמתקינים את הפרקט .
כמו כן את ההדברה מיישמים יותר על הפנלים ופחות על המשטח רצפה , יש פעמים שצריך לבצע את ההדברה לפני שמתקינים את הפרקט וזה במקרים שבהם מתקינים פרקט מיוחד עם ציפוי שמן לדוגמא או לחילופין אם עושים הדברת טרמיטים .

איזה חרקים מומלץ להדביר בדירה חדשה ?

השאלה מאוד חצויה וצריך לחלק אותה לשתיים לדירה מקבלן או דירה שעברה שיפוץ

אם אתם גרים בבניין ישן אז יכול להיות מגוון רחב של חרקים בדירה כמו עכבישים , פשפשים , פסוקאים וכו'  אם הדירה היא דירה מקבלן והבניין גם חדש אז אין צורך להגזים ולבצע הדברה מיוחדת אנחנו ממליצים לבצע הדברה ירוקה רגילה נגד תיקנים ונמלים אפשר גם להוסיף להדברה לעכבישים ודג הכסף במקרים מיוחדים אך מומלץ להתייעץ עם המדביר .

חומר הדברה שמתאים לפרקטים

לחברות ההדברה יש חומרים רבים שהם עובדים איתם , רוב התכשירים שלהם הם על בסיס ממס מים אך יש גם תכשירים על בסיס ממס שמן\אורגני  .
למרבית הפרקטים מומלץ השימוש בחומרים על בסיס ממס מים מסוג שהם או דלתא סופר שהם ידידותיים ונוספו על כל הפרקטים שלנו ולא משאירים כתמים .

איזה הנחיות יש לתת למדביר שמגיע לעשות הדברה לדירה שהתקינו בה פרקט ?

תחילה על הלקוח לעדכן את המדביר שיש בדירה פרקט , על המדביר להכיר היטב את סוג הפרקט ואת החומרים שהוא משתמש איתם כדי לוודא שאכן לא ישארו כתמים על הפרקט .
עדיף גם לבקש מהמדביר לא להגזים עם כמות החומר כדי שהפרקט לא יתנפח .
בנוסף להגיד למדביר להיזהר על הפנלים , לפעמים הדבק עדיין לא הספיק להתייבש והמדביר כבר מרסס ומחליש את הדבק על הפנלים .

אילנית הדברות 0548849445

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *