טיפים לבחירת מעצב פנים . המדריך המלא לבחירת מעצב פנים לפרויקט היקר לליבכם של עיצוב בית או משרד. מה צריך לבדוק לפני? מתי להזמין מעצב פנים? ומה השאלות שצריך לשאול בפגישה הראשונה? המדריך המלא לבחירת מעצבת או מעצבת פנים.

טיפים לבחירת מעצב פנים לפרויקט שלך

בראש ובראשונה כדאי לגלוש באתרי אינטרנט בתחום ולבקר בבתים שעוצבו במקומות הסמוכים לבית או למשרד שלך. כמו כן מומלץ לבקש המלצות על מעצב או מעצבת הפנים שבחרתם.

 

7 שאלות שחשוב לברר לבדוק עם המעצב או המעצבת לפני סגירת העסקה

1.איך אתם מחליטים איזה פרוייקט לקחת?
כדי לייצר שותפות טובה בין הלקוח לנותן השירות חשוב לברר עד כמה הוא מקפיד על החיבור ללקוח, למה לדעתו הפרויקט מתאים לו? ואיך הוא מעריך את הפרויקט?

2. עד כמה מעצב הפנים רוצה במעורבות של הלקוח?
זוהי אחת השאלות החשובות. בעוד יש כאלו שמעדיפים חופש ויצירתיות מלאה יש לקוחות המתקשים בקבלת החלטות או שלא סומכים על החלטות המעצב ורוצים להיות מעורבים בכל שלב. לכן חשוב להתאים ציפיות מראש.

3.אילו אלמנטים מגדירים את הסגנון שלך?
חשוב לברר מה מקור ההשראה של מעצב הפנים ולקבל הצצה לאישיות שלו. כדאי לבדוק ממש שאלות ספציפיות כגון: איזה פרויקט תכננת שהיה המועדף עליך? מהם הצבעים המועדפים עליך? מה המשרד או הבית האהוב עליך?

4.מה הכי מאתגר אותך בעיצוב?
הבנה מהם נקודות החוזקה והחולשה של המעצב תסייע ללקוח להבין את ההתאמה שלו לפרויקט ולזמנים שלו.

5.איך את\ה מנהל את הפרויקטים?
מעצב טוב זה לא רק עניין של טעם. חשוב להבין את החזון, לראות את השלבים אותם הוא מתכנן החל מתכנון וכלה ברכש והתקנה. בנוסף חשוב לבדוק את התכנון מבחינת, תכניות חשמל ומיזוג, גימורים ואפילו בחירת אריגים וצבעים.יש לוודא את הסינרגיה בין השלבים.

6.דוגמא לטעות בפרויקט.
חשוב לשאול על טעויות והפקת לקחים. מעצב פנים אמור למנוע טעויות ולחסוך כסף. עם זאת במקרים רבים יש תקלות לא צפויות וחשוב לדעת מה ניסיונו של המעצב בתחום ואיך הוא מתמודד עם משברים.

7.תעדוף בתכנון התקציב?
סדר העדיפויות של המעצב והלקוח חייבים להיות זהים. שיחה של תיאום ציפיות מראש אמורה למנוע סכסוכים מיותרים.

טיפים לבחירת מעצב פנים
טיפים לבחירת מעצב פנים צילום Pixbay

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *