קרדיט תמונה FREEPIK

בעת בה אתם מגבשים עיצוב לקונסולה בחדר השינה שלכם או לחילופין בחדר האיפור, מוטב שתדעו תחילה כיצד החדר בנוי, מה הקו המנחה המוביל את הפן העיצובי החדר ומהי התכולה השולטת בו ברמה הדקורטיבית על מנת לבחור בקונסולה המתאימה והאידיאלית ביותר עבורכם. ניכר כי בימים אלו קיים מגוון רחב ומגוון של קונסולות לחדר השינה, בעת בה כלל הקונסולות מתאפיינות בעיצוב דו שכבתי. עיצוב אחד אשר מתמקד בבסיס הרגליים שנראה מעט כמו בסיס שולחנו בעוד שהשני מתייחס לבסיס הרהיט, בסיס אשר עשוי להכיל עמדה שולחנית חד ממדית או לחילופין עמדה המגיעה בליווי מדפים ומגירות למטרות אחסון. במידה ואתם מעוניינים לדעת כיצד לבחור בקונסולה האידיאלית ביותר עבור חדר השינה שלכם, ריכזנו עבורכם מספר דגשים חשובים שיש להתייחס אליהם טרם ביצוע הבחירה.
עיצוב הרגליים של הקונסולה
על מנת להחליט כיצד יעוצבו ארבעת רגלי הקונסולה, מוטב כי תשוו לרכיבים ארבעה רגליים אחרים אשר נמצאים בחלל החדר, רגליים של שולחנות, כיסאות, מיטות וכן הלאה וכן הלאה. הסתמכות על מבנה זהה בעל ארבע רגליים עשויה לפתור לכם מגוון רחב של בעיות שונות שעשויות לעלות לכם במהלך בחירת הקונסולה. הסתמכות זו תעניק לכם ראש שקט כי בעת בה אתם בוחרים את הקונסולה הקו העיצובי שלה יתאים לשאר העיצוב בחלל החדר. דבר אשר נחוץ על מנת לעצב את החדר שלכם במידה הרצויה וכמו כן גם למנוע בעיות פרספקטיבה בחלל החדר שלכם.
עיצוב בסיס האחסון בקונסולה שלכם
יש לציין כי בסיס האחסון בקונסולה אותה תבחרו לחדר השינה שלכם תקבע על פי הצורך האישי שלכם בפתרונות אחסון. במידה והקונסולה מיועדת עבור אחסון פריטים מועט, ניכר כי תוכלו להסתפר בבסיס סטנדרטי עבור הקונסולה שלכם, בסיס דמוי ראש-שולחן. במידה ואתם יודעים כי הקונסולה מיועדת עבור אחסון של תכולה רבה, איך אינה רבה מספיק בכדי לרכוש מזנון גדול יותר, ניתן לומר כי באפשרותכם לבחור מבין המבחר הקיים את הרחב את הגודל המתאים ביותר עבורכם, במקרה כזה תוכלו לבחור בדגם דו או לחילופין תלת מדפי. דגם שכזה עלול להגיע בליווי מגירות הממוקמות בין הבסיס לרגליים או לחילופין יחד עם מדפי גובה אשר מסודרים בטור מבסיס הקונסולה כלפי מעלה.
עמידות הקונסולה
פרמטר נוסף שעליכם להתייחס אליו טרם בחירת קונסולה לחדר השינה שלכם הינה מידת החוזק והעמידות של המוצר. שכן ניתן לומר באופן חד משמעי כי הרוב המוחלט של הקונסולות מיוצרות בימים אלו בצורה איכותית בליווי חומרי גלם איכותיים ועמידים במיוחד, כך שתוכלו להוריד מעצמכם דאגות מיותרות בנושא. נוסף על האמור, יש לציין כי קונסולת וינטג' אשר עומדת על גבי רגליים דקיקות ורזות בליווי משטח זכוכית עדין כנראה לא תהיה אידיאלית עבור משפחה עם ילדים קטנים ושובבים.
לסיכום, זכרו כי בעת בה אתם מחפשים אחר קונסולות לחדר השינה שלכם, חשוב כי תיעזרו בסבלנות. זאת לאור העובדה כי לא תמיד יהיה קל ופשוט למצוא את הפריט המתאים אשר נותן מענה מלא על כלל הצרכים האישיים שלכם. מוטב כי תנסו להימנע מהתייחסות לקונסולה בפרט, גם אם מדובר בקונסולה היפה ביותר שראיתם, תוך ניתוק מהמראה העיצובי הכולל המנחה את כלל חלל הבית. מוטב כי תנסו לחשוב מראש על חומרי גלם והעיצוב הקיים על מנת להבטיח דיוק מרבי בעת הבחירה שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *