קרדיט תמונה FREEPIK

עורכים שיפוצים בבית? בונים בית מאפס? מכיוון שהבית הוא המקום החשוב ביותר עבורנו, אנו מעוניינים שהוא ייראה כמו שצריך. לא פעם הבית זקוק לעיצוב פנים מחודש כדי לרענן את המראה שלו ולאפשר לכם ליהנות משקט ושלווה וממראה נהדר שרק יצבור מחמאות מכל עבר. אבל כדי להגשים את החלום העיצובי שלכם, אתם צריכים להתייעץ עם מעצבת פנים אשר מכירה את התחום מקרוב.

איך פועלת מעצבת הפנים?

גם אם יש לכם רעיון מדהים לעיצוב הבית, חשוב להיפגש עם מעצבת פנים מומחית בתחומה כדי לדעת אם הוא בר ביצוע. כאשר מדובר במעצבת פנים איכותית, היא תזרום אתכם אבל גם תדאג לתאם ציפיות. כך, הפגישה הראשונה היא יותר פגישת היכרות, כאשר אתם לומדים להכיר את המעצבת והיא אתכם. המעצבת פועלת לפי שלבים ברורים כדי להביא בסופו של דבר את הבית למצב המוגמר שלו:

  1. בניית סקיצות.

אחד הדברים הראשונים שעושה מעצבת הפנים היא לבנות סקיצות. כך יהיה לכם מושג איך ייראה הבית שלכם לאחר העבודה. כל עוד לא התחילו בעבודה באופן פיזי, ניתן לבצע שינויים. ואכן שלב הסקיצות הוא השלב הטוב ביותר לבצע שינויים אם צריך, עד האישור הסופי של הלקוח.

  1. הגשת התכנון לאנשי המקצועי.

לאחר שהסקיצה עוברת אישור מצד הלקוח, ניתן להגיש אותה הלאה לאישורו של מהנדס בניין וכן לאישורים של גורמים נוספים כמו חשמלאי, הוועדה העירונית ועוד. התכנון עובר גם לאנשי מקצוע כמו קבלנים, על מנת שיגייסו צוות עובדים ויתחילו בעבודה במהירות האפשרית.

  1. בוחרים את חומרי הגלם.

לאחר שהסקיצה עוברת אישורים של אנשי מקצוע וגם הקבלנים מעודכנים, יש צורך לבחור את חומרי הגלם. וזה אומר ריצוף, צבע ועוד מגוון רחב של חומרים נוספים שיש לעבוד איתם. חשוב לעדכן את כל המומחים המעורבים בדבר על מנת להתחיל בעבודה.

  1. מתחילים בעבודה.

זהו, לאחר שהשלב התכנוני מוכן, הקבלנים יכולים להתחיל בעבודה. העובדים מסתובבים בכל רגע על מנת לבצע את העבודה כמו שצריך, להניח חול, בלטות ועוד מגוון רחב של התקנים. הקבלן מפקח על העבודה בכל עת ומשגיח שהכול יתבצע כראוי. כמובן, תמיד יש צפי לסיום העבודה, אך הוא עשוי להשתנות בהתאם לאתגרים שמתגלים בשטח. במהלך העבודה מבוצעות לא פעם גם עבודות אינסטלציה והעברת נקודות חשמל.

  1. סיום העבודה.

בשלב זה כבר מתקרבים לסיום העבודה. נשאר רק לתקן את הדברים הקטנים, להשלים חורים ופערים והבית מוכן ליישוב.

גם אדריכלית וגם מעצבת פנים

מחפשים מעצבת פנים טובה? ובכן, אפרת מאירי היא אחת המקצועיות יותר בתחום, מכיוון שהיא למעשה אדריכלית שהיא גם מעצבת פנים. כך שאתם יכולים ליהנות משני העולמות ולדעת שהבית שלכם בידיים טובות. כי הסקיצה עוברת בדיקה לא רק של מעצבת פנים, אלא גם של אדריכלית מומחית המתמחה בתחומה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *