מצעים – קרדיט viahome

עולם עיצוב הפנים מורכב מטרנדים ואופנות חולפות וכך גם ענף עיצוב המצעים. למעשה מדובר על אלמנט פשוט לכאורה, אך הוא יכול לעשות שינוי של ממש בעיצוב חדר השינה. מבדים מודפסים ועד מצעים טבעיים מכותנה, כדאי להכיר את הטרנדים החמים של עיצוב מצעים ולבחור היטב מה כדאי להכניס לחדר.

מצעים עושים את חדר השינה

שילוב נכון של מוצרי טקסטיל בכלל ומצעים בפרט – הוא אחת הדרכים הקלות והזולות (יחסית) להשפיע על מראה החלל ואף להשפיע על סגנון העיצוב שלו.

כמו כל מוצרי הטקסטיל, גם מצעים עובדים על חוש המישוש ועל חוש הראיה –

מגע נעים של הבד על העור משפיע האווירה הנעימה בחדר ואילו דוגמאות יפות והדפסים מושקעים משפרים את המראה של החדר.

אך שלא כמו מוצרי טקסטיל אחרים, מצעים יכולים להשפיע משמעותית על איכות השינה, על החשק להיכנס למיטה וועל שנת לילה ארוכה ומרעננת.

הם גם מגיעים לכביסה לעיתים יותר קרובות מאשר מוצרים אחרים כמו שטיחים, או וילונות.

לכן במיוחד כאשר בוחרים מצעים, חשוב לבחור מצעי איכות, מבדים טבעיים, נעימים למגע ויפים, ששומרים על הבריאות שלכם לטווח ארוך יותר, חוסכים לכם זמן בגיהו ותחזוקה וגם חוסכים לכם כסף בטווח הארוך, בזכות העמידות שלהם בפני כביסות מרובות.

החשיבות העולה של כלי מיטה מעוצבים

במיוחד בתקופה שלאחר הקורונה, ניכר כי מעצבי פנים משקיעים הרבה יותר בעיצוב סביבה ביתית מזמינה, מנחמת ומלטפת. זוהי מגמה המשפיעה כמובן גם על עיצוב מצעים.

יש להם תפקיד חשוב בהגדרת החלל, חימום ונוחות – בין אם אלה מצעים לחדר ילדים או חדר ההורים ואפילו כיסוי לספה, שמיכות נעימות וכריות.

להכניס את הטבע לחדר השינה

עוד מגמה שמתחזקת בשנים האחרונות והתגברה אך יותר לאחר ימי הקורונה היא הבחירה הטבעית. כלומר – יותר אנשים מעדיפים מצעים מחומרים טבעיים כמו כותנה איכותית.

היצרנים נענים לביקוש ומציעים כיום מצעים מכל הסוגים, שפעם היו עשוים מחומרים סינטטים ואילו כיום מיוצרים מכותנה – כולל מצעי אל קמט למשל.

כותנה לא רק מכניסה את הטבע למיטה ולחדר השינה שלכם, אלא גם מסייעת להתמודד עם אלרגיות, עם הזעת יתר ועם קשיים בשינה.

מגוון טכנולוגיות מתקדמות מאפשרות היום ליצרני מצעים להוציא לשוק דגמים עם טקסטורות מעניינות וייחודיות, הדפסים בצבעים ידידותיים ושמירה על צבעוניות נעימה, שמזכירה את הגוונים של הטבע.

לכן כאשר בוחרים מצעים, כדאי להקפיד על בדים רכים ומנחמים, מחומרים טבעיים השומרים על צורתם היפה גם אחרי כביסה וחוסכים מכם את הצורך לגהץ או לישון על מצעים מקומטים.

 

דוגמאות ועיצובים

בדי כותנה ובדי אל קמט משובחים מאפשרים ליצור סטים מרהיבים שיש בהם עומק, מגוון וטקסטורות, שהפכו להיות מבוקשים במיוחד:

לרוב מקובל לבחור במצעים עם עיצובים מרגיעים ומתונים, אך אפשר גם לבחור בדיוק להיפך – בהתאם לעיצוב החלל, לטעם האישי שלכם ועוד.

למשל בחדרי ילדים, יש חשיבות גבוהה לצבעוניות נעימה ועיצובים תואמים את הגיל.

בחדרי ילדים אפשר קצת להשתגע עם בחירת העיצוב למצעים, להתייעץ עם הילדים ולוודא שהם הולכים לישון בתוך מיטה שמשקפת את הטעם האישי ואת הגיל שלהם.

לעומת זאת, חדר שינה של הורים, אם יש בו צבעוניות גבוהה, רצוי לבחור מצעים בגוון מתון ומרגיע. למשל צבעים חלקים, בהירים וניטרליים.

לבחור מצעים בלי להתבלבל

רשת הכל כלול מספקת מגוון עשיר של מוצרי טקסטיל לבית, כולל מצעי כותנה איכותיים ובדי אל קמט, בעיצובים יוקרתיים ומפנקים. היכנסו לקטלוג.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *